rozwoj dziecka dwumiesiecznego

rozwoj dziecka dwumiesiecznego Wolimy robić ruchy jak ten dla ram czasowych 8-15 sekund przy max prędkości. Podczas wykonywania tego ćwiczenia należy utrzymać idealną rdzeń wyrównanie całego tego ruchu. Kliknij tutaj, aby wyświetlić zdjęcia i filmy z wszystkich ćwiczeń wymienionych w tym artykule.

Metaboliczny (Power-Endurance) push -ups Koncepcja metabolicznego treningu siły i wytrzymałości elektrycznej dopiero zaczyna być zbadane w świecie treningu osiągnięć.pirox W większości dyscyplin sportowych, sportowcy muszą ciągle wybuchają i wielokrotnie produkcji energii, a czasem setki powtórzeń. Ten rodzaj wytrzymałości zasilania nie zostaną opracowane z tradycyjnym 5×5; 3min Reszta metody typu i dlatego wymaga specjalistycznych protokołów. Poniżej znajdują się dwa push-up na bazie protokołów metabolicznych, których używamy, aby zapewnić nasi zawodnicy pozostają wybuchowe i skończyć jako ostatni jeden stały, gdy dym opada. Zalecam ustanowienie odpowiedniego, siłę i moc bazę techniczną przed wykorzystaniem tych protokołów. Przygotuj się na pompie zabójcy!

20/20/20 pompek To wielki obwód metaboliczna, która jest łatwa do zapamiętania i nie wymaga żadnego dodatkowego sprzętu. Zwykle stosujemy ten tor na początku naszej fazie wytrzymałości zasilania. To trwa 1min do zrealizowania. Wykonaj bez reszty; 20 sek pompek 20sek push-up pauza (przytrzymaj pozycję dolną) Plyo 20sek lub grzechotka pompek Reszta 1-3min

JC push-up obwodu To jest niesamowite, że protokół metaboliczna dowiedziałem się od mojego dobrego przyjaciela i kolegi Juan Carlos Santana. Będziesz potrzebował piłką lekarską (MB) na ten jeden. Wykonaj jak obwodzie z prędkością; 5-10 MB Blokada starty na każdej stronie 5-10 MB przejechać pompek na każdej stronie (naprzemiennie) 10/05 MB Close przyczepności pompek 10/05 MB usunąć i zwraca Rest 1-3min Zwykle rozpoczyna się 5 powtórzeń i postępy jeden przedstawiciel w tygodniu, aż 10eps została osiągnięta.Oba te protokoły metabolicznych może być ostatecznie postępuje tak, że ćwicząca może zakończyć 2-3 rund bez reszty. W pewnym momencie udało mi się ukończyć 5 rund obiegu JC bez reszty. Moją klatkę piersiową, barki i ramiona nigdy nie wyglądał lepiej. Nie wspominając, że podjąłem abs ból przez tydzień.

Odwiedź stronę Coach Nicks więcej porad na mądrzejszego push up treningu.

Nick Tumminello jest człowiekiem trener wydajność i pedagog z siedzibą w Baltimore, MD.

– autor artykułu