rozwoj dziecka co to jest

rozwoj dziecka co to jest

Top 5 ćwiczeń górnej części ciała Siła

Tonację i wzmocnienie mięśni górnych partii ciała, ważne jest, aby nie tylko dobrze wyglądają, ale aby był silny i zrobić codzienne czynności znacznie prostsze. Stonowanych i zgrabna górna część ciała jest idealnym uzupełnieniem do dobrze zdefiniowanego dolnej części ciała. Poniżej przedstawiamy pięć podstawowych górne ćwiczenia ciała, które powinny być częścią każdego schematu treningu siłowego.

Klatka piersiowa / Bench Press

Klatka piersiowa (lub stół) prasa jest doskonała górna ćwiczenia ciała, które wzmacnia mięśnie klatki piersiowej, bicepsy, cukierniacieslikowski.pl tricepsy i przednie ramię (naramienny) mięśnie. To naprawdę jest wszechogarniająca poćwiczyć. To może być wykonana z dwoma hantlami, jeden sztangą z gumki do ćwiczeń lub na maszynie prasowej w klatce piersiowej.

Zacznij od płasko na plecach, najlepiej na stanowisku pracy-out. Jeśli używasz hantle, zacznij od każdego hantle na każdym ramieniu. Powoli łączyć je przed sobą, jak wyprostować ramiona. Jeśli używasz brzana, wystarczy zacząć brzana delikatnie spoczywa na klatce piersiowej, a następnie powoli rozszerzyć swoje ramiona, aby popchnąć wagę z dala od ciebie. Powoli wprowadzają swoje ramiona i ciężary z powrotem do pozycji wyjściowej. Wykonaj między 8-12 powtórzeń na trzech zestawach.

rozwoj dziecka co to jest

Wykonywanie pompek jest działalnością, która zasadniczo naśladuje mechanikę prasy klatki piersiowej. Zamiast używać ciężarów, należy użyć masy ciała do oporu. Zamiast skierowaną do góry, można byłoby od strony podłogi. Mięśnie pracowały są praktycznie takie same.

Wojsko / Shoulder Press

Ramię (lub wojskowy) naciśnij działa deltoids przednie i boczne (ramiona) i triceps. Można wykonać to ćwiczenie z dwoma hantlami, jeden sztangi lub paśmie ćwiczeń, jak również. Zacznij od pozycji stojącej, z rękami zgiętymi i swojej sztangą na poziomie klatki piersiowej (lub hantlami na poziomie barku).

– autor artykułu