rozwoj dziecka gaworzenie

rozwoj dziecka gaworzenie Powoli podnieść ciężar nad głową, aż ramiona są proste (należy pamiętać, aby nie zablokować łokcie), a następnie powoli doprowadzić masę z powrotem do pozycji wyjściowej. Wykonaj 8-10 powtórzeń na trzech zestawach.

Loki biceps

Działalność ta buduje mięśnie biceps. Rozpocznij trzymając hantle w każdej ręce (lub sztangą w dłoniach) ze swoimi ramionami niemal prosto i wagi na poziomie uda.makijaż permanentny gdynia Powoli podnosić ciężary przez zginanie w łokciu, aż masa jest prawie na wysokości klatki piersiowej. Powoli niższe powrót do pozycji wyjściowej. Wykonaj trzy serie 8-10 powtórzeń.

Tricep Rozszerzenia

To ćwiczenie działa na mięśnie tricep tył ramion. Rozpocznij trzymając jedną hantle obiema rękami nad głową z prostymi ramionami. Staraj się trzymać łokcie, gdy blisko głowy, jak to możliwe . Powoli opuść ciężar tył głowy przez zginanie łokci aż masa wynosi około na swoim poziomie szyi. Powoli doprowadzić masę powrotem nad głowę do pozycji wyjściowej. Wykonaj 8-10 powtórzeń na trzech zestawach.

Bent-Over Wiersze

To ćwiczenie działa górne plecy, biceps, przedramiona i tylne deltoids (ramiona). Zacznij od odpoczynku swoje lewe kolano, goleni i ręcznie na ławce do ćwiczeń, w czasie, gdy prawa stopa jest obsadzony na podłodze. Trzymając hantle prawą ręką, zwisające. Powoli podnieść ciężar, aż będzie na poziomie pachy, trzymając łokcie blisko ciała. Powoli obniżyć masę z powrotem do pozycji wyjściowej. Wykonaj 8-10 powtórzeń na trzech zestawach.

Alternatywnie, można wykonać te wiersze stojąc w pozycji wyprostowanej i zaczep gumką ćwiczeń wokół słupka. W ten sposób oba ramiona mogą pracować w tym samym czasie poprzez rozciągnięcie pasma w kierunku ciała.

Wszystkie powyższe ćwiczenia są bardzo podstawowe górne treningi ciała, które na pewno Ci wyniki. Nie tylko będą one tonu i rozwój beztłuszczowej masy mięśniowej, ale również pomoże Ci rozwinąć ważne górna wytrzymałość organizmu.

– autor artykułu